Kosten woning ontruimen…

Vaak krijgen we als eerste de vraag, wat de kosten zijn om een woning te ontruimen of opleveringsklaar te maken.  Omdat iedere situatie anders is, kunnen we zonder de woning gezien te hebben, geen vaste prijs geven.
Daarom komt er altijd eerst iemand bij u langs, om de situatie te beoordelen.

Indien u liever op basis van foto’s een prijsopgave ontvangt, heeft dat uiteraard ook onze voorkeur. Daarna kunnen we overleg plegen en u heeft meteen een offerte van de eventuele kosten. (uiteraard geheel vrijblijvend).

Wat we wel kunnen doen, is u nu een paar voorbeelden geven. Dit zijn door ons ontruimde woningen, zodat u een indicatie heeft wat de kosten ongeveer bedragen.

Let op dit zijn voorbeeld prijzen om u een indicatie te geven.

Dit is altijd een all-in prijs, exclusief BTW en afvalstoffenheffing. Omdat we bruikbare spullen zo veel mogelijk een nieuw plekje geven, proberen we deze ook zo laag mogelijk te houden.  Komen dus geen andere kosten meer bij, zoals bijvoorbeeld voor het transport, voorrijkosten, personeel of materiaal!

De prijs van de afvalstoffenheffing is bij iedere woning uiteraard verschillend. Omdat we meestal werken met een vaste aanneemsom, komen we van te voren bij u een inschatting maken. U krijgt dan een vaste totaal prijs en zo komt u nooit voor onverwachte kosten te staan. Wilt u liever op uur basis een afrekening ontvangen en tevens de afvalstoffenheffing betalen, nadat het geheel gewogen is, kan dat uiteraard ook.

Om u een indicatie te geven, van de te verwachten afvalstoffenheffing.

1000 kg grofvuil kost 165,- exclusief btw
1000 kg hout kost 75,- exclusief btw
Papier is gratis
Metalen zijn gratis

Er wordt altijd gewerkt met minimaal 2 man personeel. Een gewone gezinswoning, hanteren we bijvoorbeeld met 4 personeelsleden.
Bij grotere projecten zetten we uiteraard nog meer mensen in, afhankelijk van de situatie.

Zorgkamer verzorgingshuis.
Totale kosten 240,- exclusief Btw en afvalstoffenheffing
Huisraad ophalen en stofzuigen

1 Kamer appartement met aparte slaapkamer en badkamer:
Inclusief verwijderen gordijnen en elektra en vloerbedekking* en stofzuigen Totale kosten ,- 360,-exclusief Btw en afvalstoffenheffing

Appartement met twee slaapkamers, keuken, badkamer, balkon. 
(inclusief verwijderen vloerbedekking*, lampen en gordijnen)
en stofzuigen Totale kosten  480,- exclusief Btw en afvalstoffenheffing

Eengezinswoning 3 slaapkamers, badkamer, zolder, kleine berging. 
(inclusief verwijderen vloerbedekking*,lampen en gordijnen)en stofzuigen Totale kosten 720,- exclusief Btw en afvalstoffenheffing
Grote gezinswoning met 4 slaapkamers, grote zolder, garage, badkamer en berging.
(inclusief verwijderen vloerbedekking*,lampen en gordijnen)
en stofzuigen
Totale kosten 960,-exclusief Btw en afvalstoffenheffing

*Onder voorbehoud, mits vloerbedekking binnen dezelfde dag  los gehaald kan worden. Als dit dusdanig verlijmd is, dat dit meer werk oplevert, kan dat uiteraard niet voor deze prijs.
Per uur betalen kan natuurlijk ook
Wilt u gewoon per uur betalen is natuurlijk ook geen probleem.
Soms zijn woningen al gedeeltelijk leeggehaald en is de totaal prijs vanzelfsprekend lager.
Wij hanteren een uurtarief van 30 euro per persoon exclusief  btw. In het geval van vervuilde / verwaarloosde woningen, hanteren we andere tarieven.

Voor meer informatie:  zie pagina: vervuilde / verwaarloosde woning.
× Kan ik u helpen?